close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בסיס מיטה איכותי - בסיס לשינה טובה

מערכת שורשה אלול, תשפב01/09/2022

הדרך הטובה ביותר לדאוג שהשינה שלכם תהיה נוחה ואיכותית היא בעזרת שני דברים חשובים, בסיס מיטה איכותי וחזק יחד עם מזרון איכותי ונוח

תגיות:
צילום: Pixabay
שינה טובה היא דבר מאוד חשוב עבור הגוף שלנו. בזמן השינה הגוף מבצע פעולות במערכות השונות וכך שומר על בריאותו. הדרך הטובה ביותר לדאוג שהשינה שלכם תהיה נוחה ואיכותית היא בעזרת שני דברים חשובים, בסיס מיטה איכותי וחזק יחד עם מזרון איכותי ונוח. אז איך בוחנים את שני הדברים החשובים האלו? על כך נדבר במאמר הבא.

לרכוש בסיס מיטה מעץ חזק ואיכותי
בסיס מיטה חזק ויציב הוא דרך מצוינת ליציבות עבור המזרן שיהיה מעל. כאשר הבסיס עשוי מעץ חזק ואיכותי עם מספיק קורות עץ המחוברים אחד לשני באופן מקצועי, הם יוכלו להחזיק את המזרון מבלי שהוא
צילום: Pixabay
חלילה ייפול או שחלקים ממנו ישקעו בעת השינה. תוכלו למצוא מגוון סוגים של בסיסי מיטה מעוצבים מעץ באולם התצוגה של אורגניק בד המייצרים בסיסי מיטה מעץ אורן איכותי.
בסיסי המיטה מכילים מצע חזק וצפוף יחד עם מסגרת מעוצבת שאליה נכנס המזרון באופן מדויק. נהוג למדוד את האורך והרוחב של בסיס המיטה ובעזרת מידות אלו להתאים את גודל המזרון.

לבחור את המזרון שלכם על פי האיכות והנוחות
ענף המזרנים הוא עולם שלם הכולל מגוון רחב של מזרונים מסוגים שונים ובמגוון איכויות. ישנם שני דברים העשויים להשפיע על בחירת המזרון שלנו. הדבר הראשון שכדאי להסתכל עליו הוא איכות המזרון. יש מזרונים העשויים מקפיצים, יש מזרונים מספוג בעלי צפיפות גבוהה ויש גם מזרנים אורתופדיים. לכל אדם ניתן להתאים מזרון אחר. כאשר מדובר בילדים ונוער צעיר, מזרנים מספוג כחול בעלי צפיפות גבוהה, יתאימו מאוד. כאשר מדובר באנשים מבוגרים, כדאי לרכוש מזרן קפיצים או מזרן אורתופדי המטיב מאוד עם הגב. איכות המזרנים משתנה בהתאם, כאשר מזרנים אורתופדים הם האיכותיים ביותר.

הדבר השני שחשוב לבדוק הוא הנוחות. יש אנשים שיותר נוח להם לשכב על מזרן קשה ויש אנשים שיעדיפו לישון על מזרן יותר רך. כדאי לבדוק לפני רכישה מה נוח לכם יותר. את הבדיקה הזו תעשו על ידי התנסות. לכו לחנות המזרונים, שכבו על מספר סוגים ובחרו את רמת הקשיחות שהכי נוחה עבורכם.

לרכוש בסיס מיטה ומזרון לטווח ארוך
כאשר רוכשים בסיס מיטה איכותי ומזרן איכותי, הם יכולים להישאר אתכם גם לשנים אחר כך. חשוב לשים לב שאתם רוכשים מוצרים באיכות גבוהה שיוכלו לשמש אתכם בצורה הטובה ביותר. בכל זאת, כאשר רוכשים מזרן ובסיס מיטה, לרוב העלויות נעות בין 4000 שקלים ועד 10,000 שקלים. במחירים אלו אתם רוצים לקבל מוצרים שיישארו אתכם כמה שיותר זמן וגם יהיו נוחים עבור הגב שלכם. אומרים כי שינה טובה טמונה באיכות המזרון. אנו אומרים כי שינה נוחה היא שילוב של מזרון איכותי יחד עם בסיס מיטה חזק ויציב.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה